MDF

Kategori : MDF

Arkadaşlar yazılanların çoğu oyun ve cd lerle ilğili benim sormak istediğim; bilgisayarda bir proğram aktif olan bazı değerleri kayıt altına alıyor ve dosyanın ismi WCC_SQL.MDF veya .LDF data dosyası olduğunu düşünüyorum ben bunu nasıl açabilirim yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

counter 17-08-2009 07:44

    MDF

    memet

    netten oyun indirdim fm 06 mdf ama daemon hata veriyor

    26-08-2009 01:10

      MDF

      tahsin

      counter, eğer dosyalar şifreli dğeil ise sql express programı kurarak dosyaların içeriğini görebilirsin. MDF DB dosyası LDF log dosyasıdır.

      26-08-2009 01:12

        MDF

        oğuzkan

        bu oyun açılırken şifre gibi birşey soruyor nasıl yapcam

        17-09-2009 06:59

          MDF

          seckin yılmaz

          winrar ve diger bir kac programla ilgili cok ciddi problemler yasayabilirsiniz arkadaslar. uzantısız bir dosyayının icini winrarla gorebiliyorum ancak bunu cıkarmada sorun cıkartıyor hep. size onerim 7-zip adında bir programı kullanmanız mdf iso ve bunun gibi bir suru dosyayı cıkarabiliyor. kullanımı cok basit.
          ayrıca bu siteye cok tşk ediyorum mukemmel bir yardımcı oldu bana.

          03-10-2009 00:51

            MDF

            oOoRIDVAN YAĞIZoOo

            DAEMON TOOLSU ÇALIŞTIRMAN İÇİN ÖNCE İNDİRMİŞ OLDUĞUN OYUNU BİR YERE ÇIKARMAN LAZIM ÇIKKAN DOSYAYYI DAYMIN TOOLSUN GÖREV ÇUBUGUNDAİ SİMGESİNE SAĞ TIKLAYIP KALIP DOSYASI YERLEŞTİR DİYCEN SORA SANKİ CD TAKILI GİBİ 2 TANE CD SÜRÜCÜ GÖZÜKECEK SORA 2. OLARAK GÖZÜKEN CD SÜRÜCÜYE GELİP OYUNU KUR BU KADAR DEAMEN TOOOLS SÜPER Bİ PROGRAM BENDEN BU KADAR BAŞKA SORUNU OLAN VARSA ÇÖZMEYE ÇALŞIRIM

            05-10-2009 22:53

              MDF

              kıratlı

              slm kardeş ne güzel sölüyosun ama hiç yapmadıgımız iş oldugu için anlamıyoruz keşke bunun videosu yada resimi olsaydı ama bukonularla ilgilendiginiz için sagolun saygılar kıratlı

              17-10-2009 09:02

                MDF

                bigboy86

                saolun çok yardımcı oldu power iso prgramı

                26-10-2009 13:47

                  MDF

                  yunusemregurgen

                  yha arakadaşlar bnbilıorum hangi programla açabiliriz nero ile ama neroyu nasıl açcam nasıl ayarlıcam solin kafam karıştı bnm brz lütfen yardım edin ps2 oyunları indirdim içinden iso deosyası çkacağına mdf dosyaları çıktı acaba nero ile image açıptamı yapcaz yardımbelıorum

                  12-11-2009 02:07

                    MDF

                    Ehdiyar_Azerbeycan

                    Ya kardesh Teshekkur ederim. COk yardimci oldun. Allah senden razi olsun. Power ISo-yu denedim. cok iyi calishiyor. Onu belrtmeliyim kimi Power ISO programi bundan bashka bir cok uzantilari aciyo ve yaza biliyor

                    15-11-2009 01:13

                      MDF

                      uaender

                      indirmiş olduğumuz rar uzantılı dosyaların içinden mdf ve iso tarzı uzantılarla karşılaşınca kurmak DAEMON Tools dvd ye yazdırmak için DVD Decrypter iso mds mdf uzantılı dosyaları dvd yakamadan sorunsuz ve kesin olarak yazabilen tek program ... ve trial olayı yok full

                      17-11-2009 08:29

                        MDF hakkında

                        ayhan

                        he tmm oldu dostum saol

                        12-12-2009 14:21

                          İndirmek

                          Soner

                          Byler ben Buu Oyunuu nasıl indiricemm bana suann bilgii wercek warmıı ?

                          14-01-2010 13:28

                            MDF hakkında

                            XTREAM

                            IYI GUNLER DVD SEKLINDE ALDIGIM Bİ OYUNUN ICERIGINDEKI DOSYALARI ONGURDUGNUZ PROGRAMLARLA ACAMADIM NE YAPMAM GEREKIYO

                            26-01-2010 16:59

                              MDF hakkında

                              ertugbjk

                              Arkadaşlar ben bir yerden PS2 için God of War 1´i indirdim.Rar´ın içinden .mdf uzantılı bir dosya çıktı.(Boyutu : 210 MB) ben bunu hangi programla açıcam.Yardım ederseniz sevinirim. (PC´de ImgBurn yüklü bu işimi görür mü ? )

                              01-02-2010 09:52

                                MDF hakkında

                                harme28

                                merhaba wolfestain 2009 oyunu indirdim mdf ve mds dosyaları çıktı bunları ne yapmam gerekiyor ilgili hiç konu bulamadım bununla ilgili ne yapmam gerek ,?

                                28-02-2010 06:14

                                  MDF hakkında

                                  NightDream

                                  iso işimi gördü eyvallah :)

                                  29-03-2010 12:17

                                    MDF hakkında

                                    lax

                                    Ashampoo Burning Studio 10 programı ile cd e yazabilirmiyim?

                                    22-06-2010 11:51

                                      MDF hakkında

                                      lütfen bi yardım edermisiniz cambridge grammar of english adlı bir e book indirdim. ama bir türlü mdf ve mds uzantılar var ama deamon toll lite ile açamadım.Lütfen bi yardım eerseniz çok memnun olacağım. teşekkürler

                                      24-06-2010 07:39
                                        Mesajınız onaylandıktan sonra yayınlanır
                                        dosya uzantilari © 2008
                                        Dosyalarla başınız dertteyse, Hoşgeldiniz... ( web tasarım Necmi Demirkeser)